vervolg etappe 19 - Reisverslag uit Granges Suppas, Italië van Günther Toonen - WaarBenJij.nu vervolg etappe 19 - Reisverslag uit Granges Suppas, Italië van Günther Toonen - WaarBenJij.nu

vervolg etappe 19

Blijf op de hoogte en volg Günther

23 Juli 2015 | Italië, Granges Suppas

We waande ons echt in de Tour. Wij reden de berg op die de profs vandaag af moesten, rijen publiek en Campers langs de weg, geweldig!
Morgen verwacht ik ook al veel Nederlanders op de Alpe d'Huez :-)

  • 24 Juli 2015 - 22:40

    Yvonne:

    Hoi Gunther, Ik ga zo afloggen maar niet voordat ik je heel veel succes wens voor morgen in je laatste rit naar Parijs. toi toi toi en ik ben super trots op je. Nu kan ik morgen tegen iedereen zeggen dat ik een neefje heb die de tour de France heeft gereden nou ik vind het nogal wat hoor. Heel veel succes. Dikke knuffel

  • 24 Juli 2015 - 22:53

    Gerard:

    ha Gunther bikkel,

    Mooi om te lezen dat je genoten hebt gisteren.Ik ben erg benieuwd hoe vandaag de Alpe dHuez ging.
    Nog maar 1 dagje resteert! Ik vind het een super prestatie dat je al zo ver bent gekomen!!
    Geniet morgen, groeten, Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Günther

2015: Tour de France 3 juli t/m 25 juli

Actief sinds 01 April 2015
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 10165

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Ondersteuning Tour de France 2015

03 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Tour de France 2015

Landen bezocht: