Etappe 11 - Reisverslag uit Aspin-en-Lavedan, Frankrijk van Günther Toonen - WaarBenJij.nu Etappe 11 - Reisverslag uit Aspin-en-Lavedan, Frankrijk van Günther Toonen - WaarBenJij.nu

Etappe 11

Blijf op de hoogte en volg Günther

14 Juli 2015 | Frankrijk, Aspin-en-Lavedan

Pau-Cauterets. Ruim 200 km voor ons... Bikkeldag en boven de 30 graden. Na al stevige bergen in het begin na 110 km de Aspin van de eerste categorie , direct gevolgd de de Tourmalet van de buitencategorie. 6 km voor de top ben je geneigd om onderdoor de luifels te rijden van de Campers om nog een beetje schaduw te vangen:-)... Wat een hitte... Maar aan de top wachtte Hans Koene, mijn collega. Een mooi moment!! Bedankt Hans, strakke actie, banaan cola en ijsje smaakte heerlijk :-). Daarna 30 km afdalen en nog een slotklim van 10 km.
Heftig dagje, maar de beentjes bleven draaien... Morgen nog zwaarder met 2 van de 1e categorie en 1 van de buitencategorie , overleven en dan etappes richting de Alpen..,

• 14 Juli 2015 - 23:06

Johan En Marjan:

Hey schraaie flikker petje af jongen ga zo door hou vol dan komt het goed (zegt Johan).
    Hoi wat heb jij een conditie zeg en een doorzettingsvermogen . Net als Johan neem ik mijn petje voor je af. Dit nemen ze je nooit meer af moet je maar denken. Wat leuk dat Hans er was. Nou verde veel succes voor morgen en blijf genieten van alles om je heen.

• 14 Juli 2015 - 23:07

Willem :

Kijk, nu begint het een beetje de tour du Gunther te worden!!

Bergen, afzien, heet, en knallen.

Hiervoor heb je je fysiek, mentaal, en qua materiaal
    Op en top voorbereid!
    En de voldoening is des te groter als
    Het afzien ook groter is!!

Mooi mannen. (Dennis niet vergeten :-) )

Geniet het meest van de zware etappes.

Tot snel!!

Groet

Willem

• 14 Juli 2015 - 23:25

Paul:

Geweldig Gunther. Afzien maar natuurlijk een geweldig gevoel. Die Hans ziet er als de echte vakantieman uit. Top nam hem om daar te zijn.

• 15 Juli 2015 - 00:44

Hans:

Is Hans zijn scheerspullen vergeten, was het schrikken. Ijs is niet goed voor je Gunther, krijg je klapkuiten en jubelbenen van. Twee dagen beuken en dan rustig peloteren in de groep.

• 15 Juli 2015 - 08:27

Jeffrey:

Hey guntherrrrrr,

Goed bezig Junge, lekker doorgaan!
    en zie de foto's graag verschijnen o.a. (GT-BIKE)-:)

gr JEF

• 15 Juli 2015 - 08:54

Herman:

Goed bezig! Leuk om je zo te kunnen volgen

• 15 Juli 2015 - 09:27

Johan:

Gunther,

klasse!. We zagen gisteren Nibali en Contador door het ijs zakken maar gezien jouw voorverkenning kun je volgend jaar wel aansluiten bij een profteam. Verzorg je zelf goed, pak geen kou, eet en drink goed dan is Parijs niet ver meer.

Zet m op en geniet van de beloning na de inspanning.

au revoir.

• 15 Juli 2015 - 10:09

Anita:

Geweldig om je te volgen! Hier leeft iedereen met je mee en je levendige korte stukjes op je blog zijn voor mij (en volgens mij voor veel collega's) een goed begin van de dag geworden: effe kijken hoe het met Gunther is gegaan.

Het live-verslag van Hans gisteren (via sms) was geweldig. Terwijl Herman het verslag van de profs streamde waren wij ondertussen veel benieuwder of jij al boven was.

Heel veel succes de komende dagen, wat een uitdaging, maar wat een avontuur!

• 15 Juli 2015 - 16:38

Martijn:

Hoi Gunther! Wat ben jij goed bezig zeg. Wat een focus. Dit is hogere zen. Blijf er van genieten. Groeten Martijn

• 15 Juli 2015 - 17:53

Sylvia:

Kijk daar is Hans weer, zoals bij de Ad6 zorgt hij ook nu weer goed voor Gunther. Gunther wauw man er blijft niets van je over. Maar wat eennprestaties zeg. Top. Nog ff en voor je het weet rij je door Parijs :)