Etappe 18 - Reisverslag uit Gilly-sur-Isère, Frankrijk van Günther Toonen - WaarBenJij.nu Etappe 18 - Reisverslag uit Gilly-sur-Isère, Frankrijk van Günther Toonen - WaarBenJij.nu

Etappe 18

Blijf op de hoogte en volg Günther

22 Juli 2015 | Frankrijk, Gilly-sur-Isère

Gap-Saint Jean de Marienne, 187 km.
Een benenbreker etappe, veel cols en 1 van de buitencategorie , Glandon. Om kapot te gaan, met de aanloop 46 km klimmen. Tja... dan moet je focus hebben, zeker als 10 km continu bijna10% is. Wilskracht en doorgaan. Twee km voor de top barst het noodweer los met onweer. Ditmaal wel overschoentjes, dus geen overstroming in mijn schoenen. Het lijkt wel of je in een beek fietst zo hard gaat het. De 20 km afdaling is hierdoor gevaarlijk maar overleefd:-). Op het eind nog een col met 18 haarspeldbochten van 3,8 km lang. Morgen loodzware etappe.

• 22 Juli 2015 - 22:04

Maja En Nico:

Je wilskracht is indrukwekkend. We zijn apetrots op je. Succes morgen in de etappe naar La Toussuire.
    Veel liefs! M&N

• 22 Juli 2015 - 22:43

Yvonne:

Lieve Gunther, Mijn lieve hemel wat een kracht en wat een doorzettingsvermogen en een wil heb jij zeg. De onweersbui die jij hebt gehad hadden wij hier moeten hebben we snakken er inmiddels naar. Jammer dat jij die nu net nog gekregen hebt. Ja ik weet het als het eenmaal gaat onweren en regenen dan staan de sluizen open en dan komt het ook met bakken naar beneden het is hier alles of niets. Ik ben super trots op mijn kleine neefje die bijna de tour heeft uit gereden. Nog 3 dagen en dan sta jij in Parijs. Volgens mij zijn er geen makkelijke dagen in de tour alle dagen zijn zwaar. Ik wens je morgen naar La Toussuire heel veel succes hopelijk heb je super benen. Kop op, hou vol en toi, toi toi. (Je andere neef Pierre komt zaterdag hier naar de camping toe hij staat hier 30 km. vandaan!) Knuffel en ik kijk al weer uit naar het verslag van morgen.

• 23 Juli 2015 - 00:15

Sylvia:

Hey Gunther,
    Je krijgt wel alle uiterste van het weer voor je kiezen. Afdalen met heftige regen is iid geen pretje. Maar goed te lezen dat je weer veilig bent aangekomen. Las vandaag artikel over staatssecretaris Dekker die volgens mij ook met jullie meerijdt :). Veel sterkte en suc6 de laatste (zware) dagen. Je kan het dat heb je al ruimschoots bewezen.
    Gr Sylvia

• 23 Juli 2015 - 00:15

Sylvia:

Hey Gunther,
    Gr Sylvia

• 23 Juli 2015 - 10:39

Bob:

Gigant! Het einde komt in zicht, zorg dat je scherp blijft en nog even knokken man. Jullie hebben naast de lastige bergen ook nog eens een uitdaging met het weer zeg! Vooral zo doorgaaaaan.
    Groet Bob

• 23 Juli 2015 - 18:02

Christien J P :

Hoi Gunther, we volgen met belangstelling en bewondering je vorderingen op de tour. Het zou een geweldige prestatie zijn als je de hele tour af maakt. Je hebt nog maar 3 dagen te gaan, dus dat zal je wel lukken. We wensen je nog veel doorzettingsvermogen en een behouden aankomst in Parijs.
    Hartelijke groeten van Herman en Christien

• 23 Juli 2015 - 18:51

Oliver Nanninga:

Wauw Gunter wat ben je toch een prestatie aan het neerzetten
    Ik zit regelmatig met geknepen billen de tour te kijken en denk dan, Gunter heeft deze col gisteren al voor zijn kiezen gehad. Parijs ligt voor het oprapen maat, nog effe het koppie er bijhouden. We denken aan je. Xxx Oliver & Maleen

• 23 Juli 2015 - 19:35

Els Van Eck Vd S:

Hoi Günther, wat trotseer jij toch steeds de meest bizarre omstandigheden. Pet af hoor!!
    Het is bijna niet te bevatten dat iemand zoveel kracht en uithoudingsvermogen heeft om deze Tour vol te maken. Het ziet ernaar uit dat je dit echt gaat neerzetten.
    Wat groots om hier straks in augustus op terug te kijken. Het begint nu aardig op te schieten. Parijs komt in zicht!
    Geniet nog volop van de komende dagen en hopelijk werkt het weer ook mee. Nog eeeeeeeven volhouden, maar lukken gaat het vast!!!!!!! Toi toi toi !!!!!
    Groeten van René en Els

• 23 Juli 2015 - 20:49

Lia:

Hoi Gunther,

Wat een leuke verslagjes! Wens je nog veel succes de komende tijd, en we spreken elkaar weer als je weer thuis bent.