Etappe 14 - Reisverslag uit Saint-Bauzile, Frankrijk van Günther Toonen - WaarBenJij.nu Etappe 14 - Reisverslag uit Saint-Bauzile, Frankrijk van Günther Toonen - WaarBenJij.nu

Etappe 14

Blijf op de hoogte en volg Günther

17 Juli 2015 | Frankrijk, Saint-Bauzile

Rodez-Mende, 185 km.
Weer erg warm, 38 graden. Eerste 45 km al veel klimwerk. Vervolgens een schitterend stuk door een vallei om vervolgens jezelf naar maximale temperatuur te fietsen over cols van 4e en 2e categorie . Als slot de 'Muur van Jalabert', 3 km met gemiddeld 10%, stukken van 15%.... Daarna nog 8 km fietsen naar hotel. Onderweg nog Michael Boogaard en Gert Jacobs tegen gekomen.

  • 17 Juli 2015 - 20:21

    Sylvia:

    Zo kom je nog eens iemand tegen. Maar moet je wel behoorlijke inspanning voor leveren. Je weet duidelijk niet van ophouden. Respect hoor. En dan een koud biertje met deze temperaturen haha

  • 18 Juli 2015 - 10:10

    Yvonne:

    Hi Gunther, ik heb zoveel respect voor je. Ik lig de hele middag aan het zwembad met deze hitte. Vandaag van Mende naar Valance, ik zit er hemelsbreed niet ver vandaag en het is echt heel erg heet. Hoe krijg je het voor elkaar om dan zoveel te fietsen. Petje af neef. Heel veel sterkte vandaag, morgen nog één dag afzien en dan lekker weer een rustdag. Knuffel

  • 18 Juli 2015 - 10:12

    Yvonne:

    Vergeet ik er nog bij te zetten. Leuk om die bekende mannen tegen te komen. Op de foto zie ik dat je erg dik bent geworden!!! (lol) Pffff je kunt je ribben tellen en wat een gespierde benen heb jij die kan ik in mijn sport wel gebruiken!!!!

  • 18 Juli 2015 - 10:22

    Martijn:

    Donderdagavond hoorde ik iets opmerkelijks op de televisie. In de ploeg van de engelsman Froome doen ze een stofje in het bidonwater om beter te kunnen presteren. Het staat niet op de dopinglijst. Het stofje is lichaamseigen en wordt aangemaakt als alle brandstof (koolhydraten) is opgebruikt.
    De naam van het stofje (ik schrijf het misschien niet goed)...................GTOONEN.

  • 18 Juli 2015 - 13:19

    Els Van Eck Vd S:

    Hoi Günther hoe krijg je het toch voor elkaar, zoveel km fietsen in die hitte. Wat een topconditie heb jij zeg! Leuk die foto's erbij. Wat een respect hebben wij voor je!
    Knap hoor dat je het zo volhoudt. Hoe gekker, hoe beter.......hoort wel bij jou! KNALLEN is toch het credo??
    Geniet toch ook maar van de komende rustdag!
    Veel succes verder en we volgen je !
    Groetjes René en Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Günther

2015: Tour de France 3 juli t/m 25 juli

Actief sinds 01 April 2015
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 10145

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Ondersteuning Tour de France 2015

03 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Tour de France 2015

Landen bezocht: