Etappe 4 - Reisverslag uit Arras, Frankrijk van Günther Toonen - WaarBenJij.nu Etappe 4 - Reisverslag uit Arras, Frankrijk van Günther Toonen - WaarBenJij.nu

Etappe 4

Blijf op de hoogte en volg Günther

06 Juli 2015 | Frankrijk, Arras

Allereerst bedankt voor de leuke berichtjes, top! Door het strakke Tour schema kan ik niet iedereen terug berichten. Maar geeft energie.

Vandaag stond als code rood omcirkeld , en het was code rood, vreselijk die kasseien... Het was gelukkig droog anders was het nog zwaarder geweest . Nu vooral stofwolken:-). Maar gelukkig goed doorgekomen zonder valpartijen! Heftig ritje van 225 km.

Morgen 190 km, heuvelachtig.

• 06 Juli 2015 - 23:47

Bogdan:

Ik ben benieuwd hoe het gaat met groep. Iedereen nog fit? Verzorging voor jullie optimaal? Groet Bogdan

• 07 Juli 2015 - 01:00

Johan:

Dat het zwaar en heftig is zien we op de beelden van de wedstrijd-tour...!
    Voor jullie zal dat niet anders zijn... Nog wel tijd om een beetje rust/herstel te pakken? Zet 'm op de komende dagen. Succes.

• 07 Juli 2015 - 09:15

Yvonne Van Der Meer:

HI Günher,

Vanmorgen op het nieuws hoorde ik dat ze de zwaarste rit stonden te wachten en die heb jij al achter de rug, goed gedaan, die heb je maar mooi achter de rug. Succes vandaag.

• 07 Juli 2015 - 15:03

John:

Hoi Gunther, die K.. keien heb je in ieder geval gehad!
    vandaag een relaxt ritje in Frankrijk. met een paar heuveltjes die je toch niet deren...
    Succes!

• 07 Juli 2015 - 15:07

Els En René:

Hi Günther,
    Wat een topprestatie heb je al geleverd! De muur, code rood, kasseien en nu een rit heuvelachtig!!
    Je pakt ze allemaal! Top Günther! We hebben naar de Tour gekeken en gezien hoe zwaar het is. Zet m op en heel veel succes!!!!

• 07 Juli 2015 - 15:45

Robbert:

Toppertje!! Jouw kennende ga je het helemaal volmaken. Hop Hop die bergen in.

• 07 Juli 2015 - 20:50

Stephan:

Héé gozer, toppert,

grote klasse vriend !! vandaag ook weer doorgekomen ? uiteraard, hoor ik je roepen ;-)

we spreken elkaar nog maar alvast succes voor morgen !!

gr, Steef