Sponsoren/ondersteuning - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Günther Toonen - WaarBenJij.nu Sponsoren/ondersteuning - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Günther Toonen - WaarBenJij.nu

Sponsoren/ondersteuning

Blijf op de hoogte en volg Günther

17 Juni 2015 | Nederland, Frankrijk

Tour de France: zie drop downlijst reizen (naast GTTour bovenin)

BIKE PASSION

Mijn fiets gekocht bij Bike Passion.

Waarom kies je voor Bike Passion

Fietsen is je passie. Dus kies je voor kwaliteit. Bike Passion werkt met exclusieve merken. Alleen het beste is goed genoeg. We leveren niet alleen kant-en-klare fietsen. We bouwen de fiets desgewenst onderdeel voor onderdeel op. Helemaal afgestemd op jouw eisen en wensen.
Voor de juiste afstelling gebruiken we een uniek systeem. Gericht op het voorkomen of verhelpen van fietsklachten en beter presteren. In de werkplaats staat vakmanschap voorop. En je gaat niet naar huis voor je 100 % tevreden bent. Bike Passion is Passie voor, van en over fietsen!

www.bike-passion.nl
0183 769 051

ULTRABIKES POWERMETERS

Door de inzet van de huidige techniek kunnen we niet alleen een hoger prestatieniveau bereiken maar vooral ook meer plezier aan onze sport beleven. De powerbased trainingstechniek kan voor nog tal van andere mogelijkheden worden ingezet. Zoals het voorbeeld van een klant van ons aangeeft. Deze fietser "op leeftijd" kan dankzij zijn powermeter precies binnen zijn fysieke grenzen sporten en zo pijnvrij blijven fietsen. Wij, van UltraBikes powermeters, zijn overtuigd dat we nog maar aan het begin staan van een nieuw sport (technologisch) tijdperk waarbij er voor de powermeters, trainingsmethoden, trainingssoftware en coaches een interessante rol is weggelegd.

Met sportieve groet: Alex Wauben

www.ultrabikes.com
0455-453255

KSP-KUNSTGRAS

Wanneer u kiest voor KSP, kiest u voor duurzaam kunstgras van hoogwaardige kwaliteit. Dit bespaart u veel onderhoud en de tuin is het hele jaar groen.

De mogelijkheden van kunstgras zijn zeer uitgebreid. Steeds meer mensen kiezen voor kunstgras voor in de tuin. Eenvoudig in onderhoud, veilig voor kinderen en het hele jaar door groen. Zeker als u van reizen houdt en/of niet zo gek bent op tuinieren, is kunstgras een uitkomst.U hoeft tijdens uw afwezigheid geen beroep te doen op de buurman of een familielid. Als u thuiskomt, ligt uw gras er net zo mooi bij als toen u wegging.

Ook als u veel thuis bent is er alle reden om te kiezen voor kunstgras. U hoeft niet meer te maaien, verticuteren, sproeien en bemesten. Kunstgras is niet ontvankelijk voor mos. Ook al ligt uw tuin op het noorden en de hele dag in de schaduw, u zult geen spoortje mos aantreffen in uw gazon. Tenzij u dit graag wilt natuurlijk: er zijn zelfs kunstgrasmatten met een ingeweven kroesvezel waardoor er een natuurlijke mos look ontstaat in uw gras.

www.ksp-kunstgras.nl
0320-214145

JIPPIEJURK

Jippiejurk is een webwinkel met aparte en unieke kleding voor dames. Al onze merkkleding is origineel. Onze hoofdprodukten zijn jurken en tunieken.
Jippiejurk is een shopparadijs voor vrouwen die houden van kwaliteit, originaliteit en vrouwelijkheid. Bovendien is Jippiejurk altijd voordelig voor je portemonnee want we hanteren het hele jaar door sale prijzen met 30-80% korting !

Emmaplein 10-12
3701 DA ZEIST